Според ново истражување на Универзитетот во Канзас, четири од десет луѓе сметаат дека токму очите се најважната работа кога станува збор за заведувањето и флертувањето.
Иако повеќето луѓе сакаат да се запознаваат во живо, истражување спроведено на 1.000 возрасни луѓе покажало дека 43 проценти од испитаниците повеќе заведуваат со очите на виртуелните состаноци отколку во состаноците лице в лице. Иако голем број луѓе попријатно се чувствуваат кога запознавањето се одвива преку социјалните мрежи, во живо привлечноста се зголемува за скоро 50 проценти.
За само девет секунди контакт очи в очи доволно е да се оствари поврзаност, а сè повеќе од тоа дури 52 проценти од испитаниците го сметаат за чудно. Откриено е дека 3 од 10 луѓе повеќе се трудат да одржат контакт со очи преку камера, за да му покажат на соговорникот дека не го изгубиле интересот за разговор.
Истражувањето е спроведено од фирмата Virgin Media, која се здружи со Адриен Картер, експерт за говор на телото, за да понудат насоки и совети на самците кои сакаат да воспостават трајни врски преку социјалните мрежи.
„Ако успеете да ја совладате вистинската техника на кокетирање користејќи го контактот со очи, веќе сте на половина пад до вториот состанок“, објаснува Картер.
Но, 22 проценти од испитаниците рекле дека погледот кон доле може да навести преран крај на романтиката, со избегнување на камерата или вртење на очите. Освен што ги користат очите за флертување, 48 проценти од испитаниците признале дека намерно избегнуваат контакт со очи во ситуации кога им е непријатно.
извор: кајгана