Дури 32 проценти од испитаниците го следат она што нивниот партнер го прави преку Интернет барем еднаш неделно. Стапките се далеку повисоки во односите со помладата генерација: 51 процент од „генерацијата Z“ и 55 проценти од „милениумците“ редовно го „шпионираат“ својот партнер преку Интернет.
Социјалното вмрежување и употребата на Интернет е попопуларно од кога било досега. Бидејќи светот беше „заробен“ во четири sида од пандемијата на коронавирусот, средбата со партнерите беше можна само преку Интернет. Токму овој начин на запознавање го смени начинот на кој ги проценуваме другите луѓе и донесуваме одлуки за потенцијалниот развој на врската.
Тешко е да се процени колку е важно присуството на социјалните мрежи за младите, но она што не шокираше е изјавата на веб-страницата „Скврејспејс“: „За генерацијата Z, дигиталниот живот е поважен од личниот“. Тврдењето уследи откако заврши студијата за дигиталните навики на повеќе од 2.000 луѓе во САД.
Презентацијата на социјалните медиуми е поважна од личната
Компанијата откри дека приближно 60 проценти од возрасните на возраст под 40 години „сметаат дека презентирањето на социјална мрежа е поважно од личното претставување“. Како што веројатно можете да замислите, ова откритие може да придонесе за некои прилично изненадувачки навики што луѓето ги користат при користење на Интернет и може да влијае на нашите романтични врски.
Една третина бара партнер на социјалните мрежи
Бидејќи присуството на Интернет се сфаќа многу сериозно, не може да изненади што толку многу луѓе тајно ги следат профилите на своите партнери на социјалните мрежи. Ова може да вклучува прегледување на нивните објави, следење на оние што им се допаѓаат или снимање објави што ги прегледале или им се допаднале.
Истражувањето на „Squarespace“ покажа дека 32 проценти од испитаниците следат што прави нивниот партнер преку Интернет најмалку еднаш неделно. Стапките се далеку повисоки во односите со помладата генерација: 51 процент од „генерацијата Z“ и 55 проценти од „милениумците“ редовно го „шпионираат“ својот партнер преку Интернет.
Навиката за пребарување тековен партнер можеби доби интензитет затоа што толку многу врски денес започнуваат онлајн. Според истражувањето, 86 проценти од „генерацијата Z“ и 79 проценти од „милениумците“ истражуваат луѓе преку Интернет пред да ги запознаат во живо. Од друга страна, само 65 проценти од „генерацијата X“ и 44 проценти од „baby boomers“ го прават истото.
Тие не го прават ова злонамерно
Иако многумина сметаат дека истражувањето на лицето пред состанокот е основно дејство кога станува збор за безбедноста, некои сепак го прават тоа за време на раните денови на врската. Испитаниците откриле дека тие го користеле истражувањето на една личност како водич за теми за кои може да дискутираат. Така ги дознаваат своите хоби, начини на забава и ставови.
Сè што објавувате на Интернет може да одлучи на самиот почеток на вашата врска, но на крајот на краиштата, најважните интеракции се во реалниот живот!
извор: убавина и здравје