Короната го менува целиот концепт на купување, вклучително и индустријата за убавина.
Пред доаѓањето на Ковид-19, пробувањето на шминката со терстербеше важен чекор пред да купите одреден производ. Сега тестерите им даваат главоболка на индустријата за убавина. Имено, тестерите се користат за привлекување потенцијални купувачи .Потрошувачот има поголема веројатност да купи непознат производ ако може претходно да го испроба или да го помириса. Со повторно отворање на продавниците, мора да се смисли начин за прилагодување на тестерите.
Некои трговци на мало веќе ги отстраниле тестерите од нивните полици, но клиентите можат да ги побараат од персоналот. Во овој случај, трговците на мало ќе имаат нараквици и маски и ќе го дезинфицираат производот пред секоја нова употреба на производот од клиентот. Во некои продавници се ставаат специјални додатоци со кои клиентот го применува производот за време на тестирањето. На овој начин, тој е сигурен дека е дезинфициран производот, а некои советуваат производот да се користи само на рацете и да се измие од кожата веднаш по тестирањето. Од друга страна, многу трговци решија да воведат правила според кои апсолутно ништо не треба да се допира или проба во продавницата.
Некои брендови најдоа решение за дигитализирање на тестерите. Технологијата за виртуелно тестирање постои веќе некое време, но може да добие ново значење, особено ако повторно се појават нови бранови на инфекции со корона вирус.
Дигиталните алатки можат да им помогнат на клиентите да ги намалат своите избори и да го олеснат изборот на производите што им одговараат. Покрај тоа, многу козметички брендови нудат совети преку Интернет за производи што најдобро одговараат на индивидуален клиент. Сепак, дигиталните алатки не можат да ги заменат сетилните искуства, но додека ситуацијата во земјата и светот не се смири, се чини дека тие се најбезбедно решение кога станува збор за тестирање на нови производи.
извор:попара.мк