Јавните личности се обидуваат да се претстават најдобро, да се покажат во најдобро можно светло на социјалните мрежи. Што значи дека се живее на високо ниво, се оди на ексклузивни патувања, се носи брендирана гардероба и скап накит.
Во преден план, тие главно ги ставаат рачните часовници, кои станаа симбол на богатството, а најчест е прочуениот бренд „Ролекс“, чија цена достигнува неколку десетици илјади евра. Сепак, некои од нив беа изложени на столбот на срамот и тоа благодарение на германскиот профил на Инстаграм, „Минхенвистбстер“ (Munichwristbuster), кој се занимава со лов на лажни брендови.
Така на пример, Дарко Лазиќ, кој често го потенцира и го става во прв план својот „јахтмастер Ролекс“, кој чини околу 30.000 евра, всушност има добра копија на овој моден бренд.
Тие истакнаа дека целокупната поставка на часовникот што го носи пејачот е „многу поголема од оригиналната“, дека рамките на моделот на неговата се направени многу погруби и дека растојанието помеѓу куќиштетои нараквицата е преголемо.
Старлетата Сораја Вучелиќ, која има лажен ролекс „Дејт-дејт“, исто така се најде на листата на измамници. Како што објаснуваат, на нејзиниот модел можете да ги видите типичните карактеристики што го прават лажен часовникот – неговите димензии се поголеми од оригиналот, тој е поставен премногу високо, а засеците во маската на запчаникот се премногу длабоки.
Фактот дека лажниот е подебел од оригиналот, се гледа од внатрешниот раб на куќиштето.
Нејзината пријателка Ана Кораќ е втора во низата на оние кои се фалат со лажно богатство. Таа носи „Ролекс – sabmariner halk“, чија цена е околу девет илјади евра.
Сепак, оваа страница тврди дека бојата на нејзиниот часовник не е иста како на оригиналот што е повеќе од доволно да сфатиме дека нејзиниот часовник е лажен.